Mali Hizmetler Şube Müdürlüğünün görevleri şunlardır:
- Taşınır Mal Yönetmeliği doğrultusunda, kaynağına ve edinme yöntemine bakılmaksızın, Daire Başkanlığına ait Taşınır malların kaydı, muhafazası ve kullanımı ile yönetim hesabının verilmesini sağlamak.
- Daire Başkanlığının her türlü satın alma ve ayniyat işlemlerinin yerine getirilmesini sağlamak kayıtlarını tutmak.
- Mal, Hizmet ve Kiralama İhaleleriyle ilgili her türlü iş ve işlemin yapılmasını sağlamak.
- Satın Alma ve Muayene, Değer Tespit, Sayım Komisyonu gibi komisyonlar oluşturmak.
- Daire Başkanlığının ve gerektiğinde diğer Üniversite birimlerinin ihtiyaçlarının tespit edilmesini, talep listelerinin değerlendirmeye alınmasını ve kayıtlarının tutulmasını sağlamak.
- Kullanılan makine-teçhizatın ve ofis malzemelerinin tamir ve bakımının yapılmasını sağlamak.
- Mali yılsonunda evrakların tasnif edilip dosyalanmasını ve birim arşivine kaldırılmasını sağlamak.
- Üniversite yemek ihalelerine ilişkin çalışmaların yapılmasını sağlamak (Onay Belgesi, piyasa araştırması, tekliflerin toplanması vb.)
- Yapılan Mal, Hizmet ve Yapım işlerine ait Ödeme Emri Belgelerinin düzenlenmesini sağlamak.
- Hak ediş icmali, hak ediş raporlarının hazırlanmasını sağlamak.
- Bağlı Birimlerin Elektrik, Su, Doğalgaz ödemelerini yapmak.
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Giriş, Çıkış işlemleri ile maaşlarını yapmak.
- Usta Öğretici Giriş, Çıkış işlemleri ile maaşlarını yapmak.
- Öğrencilerin katıldığı Kongre, Seminer ve Toplantılara ilişkin yolluk ödemeleri yapmak.
- Akademik birimlerde zorunlu stajlarını yapan öğrencilerin SGK primlerini ödemek.