Mali Hizmetler Şube Müdürlüğünün görevleri şunlardır:
Taşınır Mal Yönetmeliği doğrultusunda, kaynağına ve edinme yöntemine bakılmaksızın, Daire Başkanlığına ait Taşınır malların kaydı, muhafazası ve kullanımı ile yönetim hesabının verilmesini sağlamak.
Daire Başkanlığının her türlü satın alma ve ayniyat işlemlerinin yerine getirilmesini sağlamak kayıtlarını tutmak.
Mal, Hizmet ve Kiralama İhaleleriyle ilgili her türlü iş ve işlemin yapılmasını sağlamak.
Satın Alma ve Muayene, Değer Tespit, Sayım Komisyonu gibi komisyonlar oluşturmak.
Daire Başkanlığının ve gerektiğinde diğer Üniversite birimlerinin ihtiyaçlarının tespit edilmesini, talep listelerinin değerlendirmeye alınmasını ve kayıtlarının tutulmasını sağlamak.
Kullanılan makine-teçhizatın ve ofis malzemelerinin tamir ve bakımının yapılmasını sağlamak.
Mali yılsonunda evrakların tasnif edilip dosyalanmasını ve birim arşivine kaldırılmasını sağlamak.
Üniversite yemek ihalelerine ilişkin çalışmaların yapılmasını sağlamak (Onay Belgesi, piyasa araştırması, tekliflerin toplanması vb.)
Yapılan Mal, Hizmet ve Yapım işlerine ait Ödeme Emri Belgelerinin düzenlenmesini sağlamak.
Hak ediş icmali, hak ediş raporlarının hazırlanmasını sağlamak.
Bağlı Birimlerin Elektrik, Su, Doğalgaz ödemelerini yapmak.
Kısmi Zamanlı Öğrenci Giriş, Çıkış işlemleri ile maaşlarını yapmak.
Usta Öğretici Giriş, Çıkış işlemleri ile maaşlarını yapmak.
Öğrencilerin katıldığı Kongre, Seminer ve Toplantılara ilişkin yolluk ödemeleri yapmak.
Akademik birimlerde zorunlu stajlarını yapan öğrencilerin SGK primlerini ödemek.