1- Yönetim fonksiyonlarını kullanarak şubenin etkin ve uyumlu bir biçimde çalışmasını sağlamak.
2- Üniversitemiz Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığının tüm mal ve hizmet alım ihalelerini gerçekleştirip yürütülmesini sağlamak.
3- Maliye Bakanlığınca yayınlanan bütçe hazırlama rehberine bağlı olarak Başkanlığımız bütçesini hazırlamak.
4- Başkanlığımız diğer birimleri ile koordineli çalışarak ihtiyaçlarını zamanında ve verimli olacak şekilde karşılamak.
5- Görev alanıyla ilgili konularda Daire Başkanını bilgilendirmek.
6- Bütçe dahilinde ilgili kanun, yönetmelik ve tebliğler gereğince ihtiyaç duyulan mal ve hizmet alımlarını gerçekleştirmek.
8- Yemek hizmeti alımını sağlamak.
9- Spor Şube Müdürlüğümüzün talepleri doğrultusunda spor malzemelerinin temin edilmesi.
10- TÜSF tarafından organize edilen spor müsabakalarına katılan spor kafilelerinin il dışındaki giderlerini karşılamak.
11- Tesislerin bütçe imkanları doğrultusunda bakım ve onarımlarının yapılması.
12- Kısmi zamanlı öğrenci çalıştırılması iş ve işlemleri ile ödenecek ücret ve SGK işlemlerini yürütmek.
13- Usta öğretici, Antrenör ve Eğitmen çalıştırılması ile ilgili iş ve işlemler.
14- Üniversitemiz öğrencilerinin zorunlu staj işlemlerinin ödeme işlemleri.
15- Taşınır kontrol işlemleri.
16- İlgili kanun uyarınca tesislerin (kantin, kırtasiye, kafeterya vb.) işletilmesi amacıyla ihalelerinin yapılması.
17- Tesislerde kullanılan elektrik, su, doğalgaz vb. ödemelerin takip edilmesi ve zamanında ödeme yapmayanlarla ilgili mevzuat hükümlerinin uygulamak.
18- Kiraya verilen taşınmazların denetimini yapmak.
19- Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanının vereceği diğer görevleri yapmak.