Rektörlük birimlerine gelen resmi belgelerin kaydı yapılır.
Rektör adına gelen resmi belgeler imza karşılığı Özel Kaleme teslim edilir.
Evrakın Rektörlüğe intikal ettiği andan itibaren en kısa süre içerisinde taranıp, EBYS’ye Gelen Evrak olarak kaydedilir.
Sisteme kaydı yapılan evrakın fiziki suretine; Gelen Evrak Kayıt Kaşesi vurularak tarih, sayı ve sevk edildiği birim yazılır.
Gizlilik Dereceli belgelerin kaydedilmesi işlemi, mevzuata uygun olarak yapılır.
Rektörlük birimlerine ulaşan tüm belgeler, ilgili birimlere ivedilikle sevk edilir. Birden fazla birimi ilgilendiren belgeler için ise, koordinasyon sağlanacak bir birim belirlenerek gerekli havale işlemi gerçekleştirilir.
Giden Evrak
Rektörlük birimlerince hazırlanan giden belgelerin posta, iadeli taahhütlü posta, tebligat, kargo veya KEP yoluyla gönderi işlemi yapılır.
Gönderilecek belge zarflanır, adres yazılır, belgenin gönderilme (Tebligat, İadeli Taahhütlü, Adi Posta, Kargo, Elden Zimmet vb) şekline göre işlem yapılır.
Yazı İşleri ve Belge Yönetimi Şube Müdürlüğü’nün giden belge yazışmaları yapılır.