Genel Sekreterlik
YAZI İŞLERİ VE BELGE YÖNETİMİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ


Yazı İşleri ve Belge Yönetimi Şube Müdürlüğü
03 Haziran 2025 Salı

Gelen Evrak

  • Rektörlük birimlerine gelen resmi belgelerin kaydı yapılır.
  • Rektör adına gelen resmi belgeler imza karşılığı Özel Kaleme teslim edilir.
  • Evrakın Rektörlüğe intikal ettiği andan itibaren en kısa süre içerisinde taranıp, EBYS’ye Gelen Evrak olarak kaydedilir.
  • Sisteme kaydı yapılan evrakın fiziki suretine; Gelen Evrak Kayıt Kaşesi vurularak tarih, sayı ve sevk edildiği birim yazılır.
  • Gizlilik Dereceli belgelerin kaydedilmesi işlemi, mevzuata uygun olarak yapılır.
  • Rektörlük birimlerine ulaşan tüm belgeler, ilgili birimlere ivedilikle sevk edilir. Birden fazla birimi ilgilendiren belgeler için ise, koordinasyon sağlanacak bir birim belirlenerek gerekli havale işlemi gerçekleştirilir.

Giden Evrak

  • Rektörlük birimlerince hazırlanan  giden belgelerin posta, iadeli taahhütlü posta, tebligat, kargo veya KEP yoluyla gönderi işlemi yapılır.
  • Gönderilecek belge zarflanır, adres yazılır, belgenin gönderilme (Tebligat, İadeli Taahhütlü, Adi Posta,  Kargo, Elden Zimmet vb) şekline göre işlem yapılır.
  •  Yazı İşleri ve Belge Yönetimi Şube Müdürlüğü’nün giden belge yazışmaları yapılır.