Rektörlük birimlerine gelen resmi evrakların kaydı yapılır.
Rektör adına gelen resmi evraklar imza karşılığı Özel Kaleme teslim edilir.
Evrakın Rektörlüğe intikal ettiği andan itibaren en kısa süre içerisinde taranıp, EBYS’ye Gelen Evrak olarak kaydedilir.
Sisteme kaydı yapılan evrakın fiziki suretine; Gelen Evrak Kayıt Kaşesi vurularak tarih, sayı ve sevk edildiği birim yazılır.
Gizlilik Dereceli evrakların kaydedilmesi işlemi, mevzuata uygun olarak yapılır.
Rektörlük birimlerine gelen tüm evrakların ilgili birimlere zaman geçirmeden sevk edilmesi, birden fazla birimi ilgilendiren evrakın ise koordinasyonun sağlanması için gerekli işlemler yerine getirilir.
Giden Evrak
Rektörlük birimlerince hazırlanan giden evrakların posta, iadeli taahhütlü posta, tebligat, kargo veya KEP yoluyla gönderi işlemi yapılır.
Gönderilecek evrak zarflanır, adres yazılır, evrakın gönderilme (Tebligat, İadeli Taahhütlü, Adi Posta, Kargo, Elden Zimmet vb) şekline göre işlem yapılır.
Yazı İşleri ve Belge Yönetimi Şube Müdürlüğü’nün giden evrak yazışmaları yapılır.