Birimde eğitim-öğretim programlarının tasarlama yöntemleri;
- Program ve ders bilgi paketleri web sayfasında yayınlanır,
- Program tasarımında paydaş görüşleri katılımcı ve kapsayıcı olarak alınır,
- İç ve dış paydaş analizleri yapılır.
1.1. Güvence
Günümüzdeki bilimsel ve teknolojik gelişmeler, akademik kadromuz tarafından takip edilerek eğitim öğretim programımızın sürdürülebilirliği güvence altına alınmaktadır.
1.2. Paydaş Katılımı
Program tasarımında paydaş görüşlerini alma yöntemleri;
- Toplantı
- Yüz yüze görüşmeler
1.2.1. Yansımalar
Paydaş görüşlerinin program tasarımına yansıtılma yöntemleri;
İç ve dış paydaşların görüşleri doğrultusunda Türk Dili ve Edebiyatı programında, ders içerikleri ve müfredat bilgilerinde güncellemeler ve iyileştirmeler yapılmaktadır.
1.2.2. Bilgilendirme
Tasarlanan programlar konusunda paydaşları bilgilendirme araçları;
- Web sayfaları
- İlanlar
- Multimedya araçları
- Yüz yüze görüşmeler
- Toplantılar
1.3. Faaliyetler
1.3. Faaliyetler
Eğitim-öğretimin her seviyesinde öğrencilere araştırma yetkinliğini kazandırmak üzere projelerle desteklenen faaliyetler;
- Sempozyum
- Ödevler
- Konferans
- Öğrenci topluluğu faaliyetleri
1.4. İç-Dış Paylaşımlar
Her seviyede öğretim programı için hazırlanmış olan program ve ders bilgi paketleri ile programların eğitim amaçları ve kazanımlarının birim içinde/dışında ortamlarda/araçlarla paylaşılma araçları;
- Web sayfası
1.5. Çıktı-TYYÇ Uyumu
Program çıktılarının TYYÇ ile uyumunu sağlama yöntemleri;
Program çıktılarının TYYÇ ile uyumu iç ve dış paydaşlar ile yapılan çalıştaylar ile değerlendirilmektedir.
1.6. Uygulama/Alan Çalışmaları
Programda öğrencilerin yurt içinde ve yurt dışındaki iş yeri ortamlarında gerçekleşen mesleki uygulama/alan çalışmaları ve staj iş yüklerinin programa yansıtılma yöntemi;
- Staj yönergeleri
- İş yükleri (AKTS kredisi)
- Web sayfası