Birimde paydaş analizi yapma, birimin paydaşları arasındaki öncelik belirleme yöntemleri ve öncelikli paydaşlar;
Durum analizi kapsamında paydaş analizinin yapılır, A bölümü 1.5’te belirtildiği üzere iç paydaşların öncelik sıralaması yapılmaktadır.
3.2. Paydaş Katılımı
Birim, iç paydaşlarının karar alma ve iyileştirme süreçlerine katılımı (koşullar, ortamlar ve mekanizmalar);
Paydaşların karar almaya katılımı açık kapı politikası ile desteklenir. Paydaşlardan gelen geri bildirimler; odak grup çalışmaları, toplantılar, yüz yüze görüşmeler, anket vb., mekanizmalar ile ölçmekte ve dönütlere iyileştirme döngüsünde yer verilmektedir.
3.3. İ.P. Bilgilendirme
Birimdeki kararlar ve uygulamalar konusunda iç paydaşların bilgilendirilme yöntemi;
- E-posta
- Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)
- İlanlar
- Toplantılar ve yüz yüze görüşmeler
- Sözlü ve yazılı duyurular
- Web üzerinden duyurular
- Multimedya araçları
3.4. İ.P. Geri Bildirimi
Birimde iç paydaşların görüş ve önerilerini almak üzere düzenli olarak kullanılan geri bildirim mekanizmaları;
- Yüz yüze toplantılar ve çalıştaylar
- Konulara bağlı geri bildirim (vizyon, güçlü yanlar, zayıf yanlar vb.)
- Memnuniyet, iyileştirme ve geri bildirim anketleri
3.5. Dış Paydaş
Birim dış paydaşlarının karar alma ve iyileştirme süreçlerine katılımı (koşullar, ortamlar ve mekanizmalar);
- Anketler
- Yüz yüze görüşmeler
3.6. D.P. Bilgilendirme
Birimdeki kararlar ve uygulamalar konusunda dış paydaşları bilgilendirme yöntemi;
- Toplantılar ve yüz yüze görüşmeler
- Sözlü ve yazılı duyurular
- Web üzerinden duyurular
3.7. D.P. Geri Bildirim
Birimde dış paydaşların görüş ve önerilerini almak üzere düzenli olarak kullanılan geri bildirim mekanizmaları;
- Yüz yüze toplantılar ve çalıştaylar
- Konulara bağlı geri bildirim (vizyon, güçlü yanlar, zayıf yanlar vb.)
- Memnuniyet, iyileştirme ve geri bildirim anketleri
3.8. D.P. Katılımı
Kalite Komisyonu çalışmalarına dış paydaşların katılımını sağlama yöntemi;
- Davet
- Çalıştaylar
3.9. Mezunlar
Mezunlarla ilişkilerin yönetilmesi amacıyla geçerli olan yaklaşım, süreç, sistemler ve elde edilen geri bildirimlerin tüm süreçlerde kullanılma yöntemleri;
- Mezun Öğrenciler ve Kariyer Merkezi Koordinatörlüğü
- Sosyal ağlar, linkedin: https://www.linkedin.com/school/bilecik-seyh-edebali-universitesi/
- Sosyal medya
- Yüz yüze iletişim
3.10. Öğrenci Katılımları
Karar alma süreçlerine öğrenci katılımını düzenleyen ortam, araç ve mekanizmalar;
- Öğrenci temsilciliği sistemi
- Anketler
- Danışmanlar
- Düzenli yapılan yüz yüze toplantılar
- Öğrenci toplulukları ile iletişim
3.11. Dış Katkılar
Bölüm gelişimine ve sürdürülebilirliğine yerel yönetimler, sivil toplum örgütleri, ilgili bakanlıklar vb. katkıları;
- Projeler
- Çalıştaylar
- Sempozyumlar
- Saha çalışmaları