İşletmede Mesleki Eğitim ve Uygulamasına başvurmak isteyen öğrenciler 31 Ocak 2025 Cuma 17.00' ye kadar Arş.Gör. Ayşegül HATİPOĞLU (aysegul.hatipoglu@bilecik.edu.tr) ile iletişime geçmeleri gerekmektedir (Herhangi bir aksaklık yaşanmaması adına, son günlere bırakılmaması önem arz etmektedir.).
İME ile ilgili atılan tüm mailler aşağıdaki formatta olmalıdır.
Mail konu başlığı: “Öğrencinin Adı Soyadı- İME” olarak hazırlanıp gönderilmesi gerekmektedir.
Atılan maillerin içeriğinde mutlaka firma bilgisi eklenmelidir. Bu formatta olmayan öğrencilerin başvuruları dikkate alınmayacaktır. Ayrıca bu gönderi ihtiyaç halinde güncellenecektir. Aşağıda, süreç ile ilgili olarak bölümümüze ait takvim yer almaktadır. Belirtilen takvime uygun hareket edilmesi ve sürelere uyulması önemle rica olunur.
Süreç | Tarih |
İşlemler ile ilgili bilgilendirme |
Firmanın kayıt olması | 15.01.2025 - 07.02.2025 |
Firmalar https://firma.bilecik.edu.tr/ adresinden sisteme kayıt olup onaylanmayı beklemelidir. (Bu süreçte ilgili öğrenci firma bilgisinide belirttiği bir mail atmalıdır). Firma onayı için ilgili öğrenci Arş.Gör. Ayşegül HATİPOĞLU'nun yanına uğrayarak gereken şartların olup olmadığını kontrol ettirmeli ve iletişim bilgilerini yazdırmalıdırlar. Gelemeyecek olanlar firma bilgisi ile mail atabilirler. Onaylanan firmalara öğrenci talebinde bulunmaları için mail gitmektedir fakat bazı firmaların talep esnasında öğrenci isimlerini belirtmediği görünmektedir. İşletmede Mesleki Eğitimden yararlanacak olan öğrencilerin firmayla ve bizimle iletişime geçerek süreci takip etmeleri bir aksilik oluşmaması açısından önem taşımaktadır. |
Firmanın öğrenci talep etmesi | 15.01.2025 - 07.02.2025 | Firma kaydı onaylandıktan sonra ilgili öğrenciyi açıklama bilgilerine ekleyerek kontenjan talebinde bulunmalıdır. |
Evrak süreci | 07.02.2025 - 09.02.2025 | Bu tarihlerde öğrenci ilgili öğretim elemanlarına staj kurumundan ücret alıp almayacağını belirttiği bir mail atıp gerekli evrak dönüşünü beklemelidir. |
Okulun firma-öğrenci eşleştirmesi yapması |
09.02.2025 |
İlgili tarihlerde aralıklarında başvuran öğrencilerin firma yerleştirme işlemleri yapılacaktır. |
Evrakların firmaya imzalattırılması ve okula teslim edilmesi. | Tüm belgelerin en geç 14.02.2025 tarihi, saat 17:00'ye kadar okulumuza teslim edilmesi gerekmektedir. Ancak, işlemlerin zamanında tamamlanabilmesi adına belgelerin mümkünse bu tarihten önce teslim edilmesi önem arz etmektedir. | Yerleştirme işlemlerinden sonra öğrencilere gönderdikleri maillere istinaden doldurmaları gereken evraklar e-posta olarak gönderilecektir. İlgili öğrenci evraklarda doldurması gereken kısımlar var ise doldurup sonrasında firmaya imzalatmalıdır.
Firmaya imzalatılan evraklar okula şahsen teslim edilmelidir. Fax, e-posta ya da posta kabul edilmeyecektir. Öğrencilerin gelirken kimlik fotokopisi ve e-devletten edinecekleri müstehaklık belgesini yanlarında getirmeleri gerekmektedir. |
İşletmede Mesleki Eğitim dersini almak isteyen öğrenciler konuyla ilgili tüm bilgi, belge ve akış diyagramlarına İşletmede Mesleki Eğitim Sayfası sayfasından ulaşabilirler. Sorularınızı sormadan önce ilgili bölümü dikkatlice ve detaylı bir şekilde incelemeniz önemle rica olunur. İşletmede Mesleki Eğitim ile ilgili tüm sorularınız için Arş.Gör. Ayşegül HATİPOĞLU ve Arş.Gör. Merve BALABAN ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.