Personel Daire Başkanlığı

Personel Daire Başkanlığı
Anasayfa Birimler
HİZMET İÇİ EĞİTİM VE DESTEK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNÜN YETKİ, GÖREV VE SORUMLULUĞU


Hizmet İçi Eğitim ve Destek Şube Müdürlüğünün Yetki, Görev ve Sorumluluğu
04 Kasım 2022 Cuma
  • Aday Memur Temel ve Hazırlayıcı Eğitim Programının hazırlanması.
  • Aday Memur Temel ve Hazırlayıcı Eğitim için Eğitimcilerin görevlendirilmesi.
  • Aday Memur Temel ve Hazırlayıcı Eğitimin birimlere duyurulması.
  • Hizmet İçi Eğitim konularının, eğitimi alacak personelin, eğitmenin belirlenmesi ve birimlere duyurulması.
  • Hizmet İçi Eğitim alan personelin katılım belgelerinin düzenlenip, basımının sağlanması ve personel bilgi sistemine işlenmesi.
  • Sürekli işçi kadrolarına talep işlemleri.
  • Sürekli işçi kadrolarına atama işlemleri.
  • Sürekli işçi kadrolarındaki personelin özlük dosya işlemleri.
  • Sürekli işçi kadrolarındaki personelin sendika işlemleri.
  • Sürekli işçi kadrolarındaki personelin izin işlemleri.
  • Sürekli işçi kadrolarındaki personelin PBS ve Devlet Personel Başkanlığı E-Uygulama Sisteminden takibi.
  • Sürekli işçi emeklilik işlemleri.
  • Sürekli işçi çalışma belgesi.
  • Sürekli işçilerin Aile Durum güncellemeleri.
  • Sürekli işçilerin isim-soyisim ve yaş tahsisleri.
  • Sürekli işçi kimlik kartı basım işlemleri.
  • Sürekli işçi disiplin ve ceza takibi işlemleri.
  • Tüm sürekli işçilerin emeklilik işlemlerini yürütmek.
  • Emeklilik işlemi neticesinde personelin tüm sistem ayrılışlarının yapılması.
  • TKSY Demirbaş işlemleri (KBS kullanımı ve ihtiyaç tedariği).
  • En az Yüksekokul mezunu olmak ve üç yıl hizmeti bulunmak.