Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeline Yönelik 2024 Yılı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Merkezi Yazılı Sınavının yapılacağına ilişkin Yükseköğretim Kurulu Merkezi Sınav Kurulu’nun 30/04/2024 tarihli kararı çerçevesinde 13/05/2024 tarihinde Yükseköğretim Kurulunun web sitesinde duyurulmuştur.
Sınava ilişkin tüm bilgiler Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı İlan Metninde ve Bilgilendirmede yer almaktadır.
İstenilen Belgeler;
1-Dilekçe
2-Başvuru Formu (Başvuru Formu kapalı zarf içerisinde Personel Daire Başkanlığına imza karşılığında teslim edilecek olup dilekçe Yazı İşleri ve Belge Yönetimi Şube Müdürlüğüne verilecektir.)
3-Başvuru Formu ekinde aslı gibidir onaylı diploma fotokopisi veya e-devletten alınan karekodlu mezun Belgesi çıktısı eklenecektir.
4- Başvuru Formu ekine SSK+Bağ Kur+Banka+Sandık vb. hizmeti varsa e-devletten alınan karekodlu hizmet dökümü eklenecektir.
* Not: Adaylar başvurularını 20 Mayıs 2024 - 31 Mayıs 2024 (Mesai Bitimi) tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına kapalı zarf içinde teslim etmesi gerekmekte olup, 31 Mayıs 2024 (Mesai Bitimi 17:00) dan sonra yapılan başvurular işleme alınmayacaktır.
Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı İlanı
Ek-1 Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Dilekçesi
Ek-2 Unvan Değişikliği Sınavı Başvuru Dilekçesi
Ek-3 Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Formu
Ek-4 Unvan Değişikliği Sınavı Başvuru Formu
Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Zarfı
Unvan Değişikliği Sınavı Başvuru Zarfı
Görevde Yükselme ve Unvan Değişiklği Sınavı Başvuru Takvimi
YÖK Merkezi Sınav Kurul Kararı
Görevde Yükselme Merkezi Yazılı Sınav Konu Başlıkları
YÖK Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği
Bilglendirme için Tıklayınız
**NOT : Personel Daire Başkanlığında evrak teslim sürecinde evrak kontrolü yapılmayacaktır.