Çağrı Merkezi Hizmetleri

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Tanıtım
16 Haziran 2023 Cuma

Programın amacı istihdam sahası giderek artan çağrı merkezi sektöründeki kalifiye eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen günümüz koşullarında, müşteri odaklı hizmet politikalarının yaygınlaşması, Çağrı Merkezi Hizmetleri sektörünün ön plana çıkmasına yol açmaktadır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, iletişim ve ikna kabiliyeti yüksek, müşteri ilişkilerini yönetebilecek, etkili konuşma becerisi ve düzgün bir diksiyona sahip nitelikli iş gücü yetiştirilmesini hedeflemektedir.

Çağrı Merkezi Hİzmetleri Programı Mezuniyet Sonrası Çalışma Olanakları

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programını tamamlayanlar önlisans statüsünde  "Çağrı Merkezi Meslek Elemanı" unvanına sahip olacaklardır. Çağrı Merkezi Hizmetleri Programını tamamlayan mezunlar,  çağrı merkezi hizmetleri yönetimi, müşteri ilişkileri, telefonda satış ve kamu kurumlarında acil çağrı hizmetleri gibi alanlarda  görev alabilmektedirler. 

Dikey Geçiş Sınavıyla Faydalanabilecekleri Lisans Prograları

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

İletişim 

İletişim Bilimleri

İletişim Tasarımı

İletişim Tasarımı ve Medya 

İnsan Kaynakları Yönetimi

İşletme 

İşletme Bilgi Yönetimi 

Lojistik Yönetimi

Medya ve Görsel Sanatlar

Medya ve İletişim 

Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

Teknoloji ve Bilgi Yönetimi 

Yeni Medya

Yeni Medya ve Gazetecilik

Yeni Medya ve İletişim

Yönetim Bilişim Sistemleri

 

İnternet ve dijitalleşmenin hızla gelişmesiyle birlikte kurumlarında hem dijitalleşme hem de uzaktan çalışma noktasında hızla kurumsallaştığı görülmektedir. Kurumların hedef kitleleriyle olan satış, müşteri ilişkileri, halkla ilişkiler, acil çağrı yönetimi gibi bir çok ihtiyacını çağrı merkezleri üzerinden daha hızlı, pratik, ve denetlenebilir olarak yapabildiği görülmektedir. Bu noktada dünyada ve ülkemizde hızla artan çağrı merkezi sektörünün ihtiyacı olan, alanında donanımlı, sorun çözebilen, ekip çalışmasına uyumlu, ikna ve iletişim becerileri gelişmiş, kurumsal temsiliyet gücü yüksek kalifiye meslek elamanları yetiştirmek bölümün temel hedefini oluşturmaktadır.