İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
DAİRE BAŞKANININ GÖREV,YETKİ VE SORUMLULUĞU


Daire Başkanının Görev,Yetki ve Sorumluluğu
14 Mart 2023 Salı
  • Rektörlük merkez örgütü ve ödeneği toplu olarak verilen tüm birimlerin demirbaş, makine-teçhizat, bilgisayar, yazılım, donanım ve tefrişat malzemelerin satın alımları yapılarak bunlara ilişkin tahakkuk işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
  • Üniversitemiz envanterinde kayıtlı makine-teçhizat ve cihazların yıllık bakım ve onarım sözleşmelerinin yapılması ve yedek parçalarının temin edilmesi.
  • Taşıtların bakım ve onarımının yaptırılması, yedek parçalarının temini,
  • Binalarımızın bina küçük onarımlarının yaptırılması ile ilgili satın alma işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
  • Üniversitemiz Sivil Savunma hizmetlerinin yürütülmesi.
  • Üniversitemiz merkezi ve yan kampüsleri, mevcut birimleri iç ve dış mekanlarının temizlik işlerinin yürütülmesi ve koordinasyonun yapılması.
  • Üniversitemiz merkezi ve yan kampusleri, mevcut birimlerin güvenlik hizmetlerinin yürütülmesi ve koordinasyonun yapılması.
  • Üniversitemiz birimlerinin resmi işlerinde, taşıma, eğitim, sportif, teknik gezi, kültürel, spor amaçlı ve diğer etkinliklere ilişkin araç ihtiyaçlarının karşılanması ve bu hizmetlere ait araç, şoför, yakıt, bakım-onarım gibi ihtiyaçların temini, yürütülmesi ve koordinasyonun yapılmasını sağlamak.
  • Yangından koruma malzemeleri ile ilgili olarak Üniversitemiz tüm birimleri için yangın söndürme cihazlarının alımı, doldurulması ve periyodik bakımlarının yaptırmak.
  • Üniversitemizin posta ve kargo hizmetlerinin yürütülmesi ile ilgili gerekli ihtiyaçların satın alımı yapılarak, iş/sözleşmenin takibi ve yürütülmesinin sağlanmak.
  • Rektörlüğümüze bağlı elektrik, su, telefon, doğalgaz gibi ihtiyaçların satın alma işlemleri yapılarak iş /sözleşmeye istinaden, fatura/sayaç takibi yapılarak ilgili harcamaların tahakkuk edilmesi işlemlerin yapılması.
  • Üniversitemiz İdari ve Akademik personellerin öğle yemeğine dair yardım ödeneklerinin tespiti, bütçeleştirilmesi, ihale işlemlerinin yapılması iş / sözleşme karşılığı fatura ödemelerinin yapılması ve bütçe ödeneklerinin takip işlerinin yürütülmesi.
  • Rektörlüğümüze ait taşınır malların kaydı, muhafazası ve kullanımı ile yönetim hesabının verilme işlerinin yapılması.
  • İlgili yılın Bütçe Teklifinin hazırlanmasıdır.
  • Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak üst yönetime bilgilendirme, görüş ve önerilerde bulunmak.
  • Üst yönetici tarafından verilecek diğer görevleri yapmak