Gölpazarı Meslek Yüksekokulu
STAJ


Staj
03 Nisan 2024 Çarşamba

 

Staj Hakkında Genel Kurallar

  • Okulumuzun her öğrencisi alanında 30 gün staj yapmak zorundadır.
  • Bölümler tarafından hazırlanan iş yeri bulma kriterlerine uyulmalıdır.
  • Staj takviminde belirlenen tarihlere uyulmalıdır. Bu tarihler öğrencilerimizin akademik problemler yaşamaması için düzenlenmiştir.
  • Staj Başvuru Formları ile birlikte Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ve Müstehaklık Sorgulama Belgesi 28.06.2024 tarihine kadar Program Sorumlularına teslim etmeleri gerekmektedir.
  • Staj Başvuru Formları eksiksiz olarak doldurulmalıdır. Özellikle adres bilgileri doldurulurken dikkat edilmelidir.(il-ilçe bilgileri, iletişim telefonu vb.)
  • Staj bitiminde Staj Sonu Evrakı 3 gün içinde 0228 214 13 22 numaralı faksımıza veya gmyo@bilecik.edu.tr adresimize mutlaka gönderilmelidir.
  • Stajını çeşitli nedenlerle yapamayacak olan öğrencilerimiz staj başlama tarihinden 1 hafta önce Yüksekokulumuza Dilekçe ile başvuru yapması gerekmektedir.

 

2024 Yılı Staj Takvimine Ulaşmak İçin tıklayınız.

Staj Yönergesine Ulaşmak İçin tıklayınız.

 

Staj ile İlgili Evraklar

Staj Başvuru Evrakı

Staj Sonu Evrakı

Müstehaklık Sorgulama

Staj Defteri Boş Sayfaları

Staj Defteri Teslim Dilekçesi Formu

Staja Başlama Formu

Staj Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Staj Kabul ve Sözleşme Formu

  • Taahhütname (Belgeye Ulaşmak İçin Tıklayınız)
  • 30 iş günü zorunlu stajı olup, staj yerine saydırmak isteyenler için Bilecik Şeyh Üniversitesi Kariyer Merkezi Koordinatörlüğü Ulusal Staj Programı Bilgi Formu (2 Nüsha olarak doldurulacaktır) (Belgeye Ulaşmak İçin tıklayınız.)
  • 30 iş günü zorunlu stajı olup, stajdan bağımsız olarak başvurmak isteyenler için Bilecik Şeyh Üniversitesi Kariyer Merkezi Koordinatörlüğü Ulusal Staj Programı Bilgi Formu (2 Nüsha olarak doldurulacaktır) (Belgeye Ulaşmak İçin tıklayınız. )
  • Bilecik Şeyh Üniversitesi Kariyer Merkezi Koordinatörlüğü Ulusal Staj Programı Staj Kabul Formu ve  Sözleşmesi (Belgeye Ulaşmak İçin tıklayınız.) (3 Nüsha olarak doldurulacaktır)