Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
ALES SAYISAL KURSU UZAKTAN EĞİTİM / CANLI


ALES Sayısal Kursu Uzaktan Eğitim / Canlı
22 Kasım 2021 Pazartesi

AÇILMASI PLANLANAN PROGRAM

ALES Sayısal Kursu

Uzaktan Eğitim / Canlı

 

EĞİTMEN

Öğr. Gör. Kenan ELMAAĞAÇ

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Meslek Yüksekokulu

 

TANIM

Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES), yükseköğretim kurumlarında öğretim görevlisi, okutman, araştırma görevlisi, uzman, çevirici ve eğitim öğretim planlamacısı kadrolarına yapılacak atamalarda, ülkemizde lisansüstü eğitime girişte, yurt dışına lisansüstü eğitim için gönderilecek adayların seçiminde ilgili kurumların kullanacakları puanları sağlayan bir sınav sistemidir. Sınavda sayısal bölümde 50 ve sözel bölümde de yine 50 sorudan oluşan birer test bulunmaktadır. Sınav ile ilgili güncel bilgiler www.osym.gov.tr adresinden takip edilebilir

 

İÇERİK

ALES Sayısal Kurs programı ile sadece sayısal bölüme ilişkin eğitim verilecek olup, sözel bölüme yönelik herhangi bir eğitim olmayacaktır. Merkezimiz tarafından herhangi bir eğitim materyali (kitap vb.) temin edilmeyecektir.

 

Başlangıç                               10 Temmuz 2021, Cumartesi

Bitiş :                                      12 Eylül 2021, Pazar

Eğitim süresi:                        10 hafta – 40 ders saati

Son başvuru tarihi:              5 Temmuz 2021, Pazartesi

 

KURS PROGRAMI

TARİH

GÜN

SAAT

 10 Temmuz 2021 – 12 Eylül 2021

Her hafta

Cumartesi - Pazar

11:00 - 13:00

 

 

 

KONTENJAN

Kurs en az 10 en fazla 30 kişinin başvurması ile açılacaktır. (En fazla ifadesi çıkarılabilir veya farklı sayılar da yazılabilir)

Kayıtlar başvuru sırasına göre alınacaktır.

 

 

PROGRAM YERİ

Kurs Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sistemi aracılığıyla uzaktan ve canlı olarak gerçekleştirilecektir. Dersler kayıt altına alınacak ve ücretsiz olarak kurs süresince istenilen vakitte tekrar izlenebilecektir.

 

Kursun açılabilmesi için yeterli sayıda (en az 10 kişi) başvuru yapılması ve ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesinin ardından uzaktan eğitim sistemine giriş bilgileri başvuru sahiplerinin kayıt formunda şahsen belirtmiş oldukları e-posta adreslerine kurs başlamadan önce gönderilecektir.

 

Başvuranlar ile e-posta üzerinden iletişime geçileceği için başvuru esnasındaki bilgilerin eksiksiz ve doğru olması ve sonrasında Merkezimiz tarafından gönderilecek bilgilendirme e-postası aşamasında kendi e-posta hesaplarındaki spam/junk benzeri tüm klasörleri güncel olarak kontrol etmeleri tamamen başvuru sahiplerinin sorumluluğundadır.

 

YAPILMASI GEREKEN İŞLEM SIRASI

  1. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi web sitesinde (http://w3.bilecik.edu.tr/bilsem/) yer alan Kesin Kayıt Formu’nun doldurularak başvuru süresi içerisinde Merkezimize teslim edilmesi veya bilsem@bilecik.edu.tr adresine gönderilmesi.
  2. Son başvuru tarihini takip eden gün içerisinde (6 Temmuz 2021, Salı) web sitemizde (http://w3.bilecik.edu.tr/bilsem/) yeterli kontenjana ulaşılarak kursun açılacağına dair duyuru yapıldıktan sonra ödeme işlemlerinin belirtilen bilgiler doğrultusunda gerçekleştirilmesi. (Söz konusu duyuru yapılıncaya kadar ödeme yapılmamalıdır.)
  3. Ödeme işlemi yapılıyorken makbuzun açıklama kısmına öğrencinin T.C. Kimlik No, Ad-Soyad ve Kurs bilgilerinin (ALES Kursu) yazılması ve makbuzun Merkezimize teslim edilmesi veya e-posta olarak bilsem@bilecik.edu.tr adresine gönderilmesi.
  4. Sırasıyla kayıt ve ödeme işlemlerini başarı ile tamamlamış olan başvuru sahiplerine kayıt formunda şahsen belirtmiş oldukları e-posta adresleri üzerinden uzaktan eğitim sistemine giriş bilgilerinin gönderilmesi.

 

ÖDEME

Peşin:                         450 TL 

Hesap Adı:                Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

Banka/Şube Adı:      Ziraat Bankası / Bilecik Şubesi         

IBAN:                        TR14 0001 0001 1854 5583 9150 08

 

ÖNEMLİ NOT

Ödeme işlemi gerçekleştiriliyorken sistem üzerinden makbuzun açıklama bölümüne kursa katılacak kişinin T.C. Kimlik Numarası, Adı-Soyadı ve Kurs bilgilerinin (ALES Kursu) yazılması gerekmektedir. Bu hususa dikkat edilerek ödemelerin bankamatikler üzerinden değil gişe işlemleri veya internet bankacılığı aracılığıyla gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

Ödeme işleminden sonra makbuzun bir nüshasını Merkezimize teslim etmeyi veya e-posta olarak bilsem@bilecik.edu.tr adresine göndermeyi unutmayınız.

Kurs ücreti ödemesi yapıldıktan sonra söz konusu ücretin iadesi mümkün değildir.